Nie tylko księgowością żyje biuro rachunkowe Jesteś ważnym partnerem biznesowym

 Wiemy już w jakim kierunku zmierza rynek i jakie są współczesne oczekiwania konsumentów.

Co więc zrobić, żeby stanowić autorytet w branży i mieć lojalnych klientów?

Zacznij od swojej firmy

Posiadasz wielu stałych klientów, nowych pozyskujesz przez polecenia, a Twoje biuro ma stabilną sytuację rynkową.
Jednak przy tak szybkim postępie technologicznym i wszechobecnej cyfryzacji nawet biura rachunkowe, które przodują wiedzą i doświadczeniem, a które przestają reagować na zmiany w konsekwencji zostają w tyle, bo cały świat podąża naprzód. Stali klienci także ciągle się rozwijają.
Wraz z rozwojem otoczenia dotrzymujmy kroku klientom i kontrahentom, tak by nie zostać w tyle postępu technologicznego.

Podstawowe znaczenie w kontaktach z klientami ma:

– wartość merytoryczna, czyli wiedza i doświadczenie pracowników;

– profesjonalne świadczenie usług, czyli ciągłość obsługi, szybkość działania, terminowość, sprawny kontakt;

– zaufanie, czyli poprawność rozliczeń, pomoc w wyborze opodatkowania, pozytywne rezultaty.

                       

Usprawniaj prace w swoim biurze

Cyfryzacja i zmiana sposobu metod pracy wymaga od ludzi nowych kompetencji.

Dlatego umożliwiajmy pracownikom:

– korzystanie z nowoczesnych narzędzi pracy, ze Sztucznej Inteligencji i nowych technologii;

– zdobywanie umiejętności pozwalających na obsługę innowacyjnych sprzętów oraz nowej wiedzy branżowej;

– samodzielnie pracować, angażować się w zadania i odpowiadać za swoje obowiązki.

Częstym błędem biur rachunkowych jest brak procesów. Wtedy każdy księgowy pracuje inaczej, czego skutkiem jest ogólny zamęt, pomyłki, a w końcu przerwy w obsłudze danego klienta. Na szczęście większość zadań możemy podzielić na części, ustalić kolejność działań i w konsekwencji przedstawić, jako proces.
W biurach, gdzie są ustalone procesy np. w razie nieobecności danej osoby, księgowi łatwo zastępują się wzajemnie, dostarczając klientowi ciągłość obsługi.

Zaopiekuj się księgowością klienta

W nowoczesnych, skomputeryzowanych biurach rachunkowych księgowi są przede wszystkim opiekunami i doradcami finansowymi. Wiedza podatkowa i informacje o finansach firm klientów umożliwiają księgowym dokładną analizę sytuacji, a następnie dopasowanie optymalnego rozwiązania.
Mimo digitalizacji obecnej w każdej dziedzinie biznesu istotną sprawą jest rzeczywista obsługa naszych klientów. Czasem księgowym zapytania klientów wydają się absurdalne, a odpowiedzi oczywiste.

Postawmy się jednak na miejscu zdezorientowanego w przepisach podatkowych przedsiębiorcy… Kwestie rachunkowo – podatkowe rzeczywiście mogą być niezrozumiałe.

Dlatego cierpliwe odpowiadajmy na pytania i przekładajmy rachunkowe skomplikowane zagadnienia na język potoczny.

           

Pozytywne efekty

Innowacyjne biura rachunkowe odnoszą potrójny sukces, mają:

– zaangażowanych, odpowiedzialnych pracowników, na których można polegać;

– lojalnych klientów, którzy są zadowoleni z obsługi i efektów;

– lepsze wyniki finansowe i stabilną sytuację rynkową.

Asystent Przedsiębiorcy
tel. 62 734-76-40
e-mail: info@asystentprzedsiebiorcy.pl