Elektroniczna gospodarka rozkwita.
Jak e-commerce wpływa na naszą codzienność?

E-commerce to branża, która cały czas się rozwija, uczestniczy w naszym codziennym życiu i mocno wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstw.

E-commerce ma ogromny potencjał. Cały czas jest udoskonalany. Dzięki temu, niebawem będziemy używać voice commerce, czyli głosowo dokonywać internetowych transakcji oraz korzystać z pomocy wirtualnych asystentów sprzedażowych.

Każda firma, która osiąga duże zyski, swoje relacje biznesowe ma także w sieci.

Badania PwC pokazują, że aktualnie około 150 tysięcy polskich przedsiębiorstw sprzedaje swoje produkty i usługi online.

Obecnie prawie każdy z nas dokonuje transakcji online. Jesteśmy stale zabiegani, ciągle się śpieszymy,
a może po prostu odzwyczailiśmy się od rzeczywistych spotkań biznesowych, wizyt w urzędach czy zakupów
w centrach handlowych…

 

Dlatego tak bardzo rozwija się
wygodny e-commerce

W Internecie sprzedajemy i kupujemy wszystko. Tort z dostawą do domu, czy wykonanie grawera na bransoletce, którą odbierze kurier, a następnie dostarczy gotowy produktu z powrotem pod nasze drzwi – żaden problem.

 

Jak działa ludzka psychika w związku z e-commerce?

Naukowcy z Massachusetts Institute of Technology (MIT) wykazali, że płatności elektroniczne (a takich dokonujemy kupując przez Internet) mają unikalną cechę.
W momencie dokonywania płatności nie odczuwasz, że wydałeś ciężko zapracowane pieniądze, natomiast doświadczasz pozytywnych emocji towarzyszących zakupom.

Dlaczego ludzie chętniej i więcej kupują w sieci?

Częstym zjawiskiem jest kupowanie wielu produktów. Mimo, że wystarczy np. jeden szampon, na próbę kupimy jeszcze dwa inne zapachy – bo przecież i tak płacimy za jedną przesyłkę.

E-transakcje wykonujemy o każdej porze dnia i nocy. Żeby handlować nie musimy mieć otwartego sklepu z pracownikiem, a żeby kupić nie musimy wychodzić z domu, a nawet wstawać z fotela.

 

Jakie są zalety i wady handlu internetowego?

Trudność w prowadzeniu transakcji internetowych mogą sprawiać rosnące wymagania klientów.

Obawiamy się także dodatkowych obowiązków związanych z prowadzeniem i obsługą transakcji w sklepie internetowym – wystawiania faktur, przyjmowania zwrotów, wprowadzania i zdejmowania towaru ze stanów magazynowych, obsługiwania dodatkowego oprogramowania sprzedażowego.

Do prowadzenie e-commerce wcale nie musimy zatrudnić dodatkowego pracownika, który będzie indywidualnie obsługiwał te transakcje.
Wystarczy 
dobry system synchronizujący handel stacjonarny z internetowym.

E-commerce = większy zysk

 

Na szczęście już dzisiaj dostępne są nowoczesne narzędzia, które zespalają działania internetowe ze stacjonarnymi. Dzięki temu każdą czynność wykonujemy tylko raz.

Program taki integruje stacjonarny biznes z e-biznesem.
Zamówienia, dostawy, sprzedaż, cenniki są synchronizowane „jednym kliknięciem”.
Dzięki użytecznemu systemowi do e-handlu zarobimy więcej pieniędzy, wkładając mniejszy wysiłek w sprzedaż.

E-transakcje to szybki rozwój, duże dochody oraz stabilne utrzymanie firmy na rynku.
Dlaczego więc nie korzystać z dobrodziejstw technologii?

Asystent Przedsiębiorcy
tel. 62 734-76-40
e-mail: info@asystentprzedsiebiorcy.pl