Elektroniczna gospodarka rozkwita.
Jak e-commerce wpływa na naszą codzienność?
E-commerce to branża, która cały czas się rozwija, uczestniczy w naszym codziennym życiu i mocno wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstw.
E-commerce ma ogromny potencjał. Cały czas jest udoskonalany. Dzięki temu, niebawem będziemy używać voice commerce, czyli głosowo dokonywać internetowych transakcji oraz korzystać z pomocy wirtualnych asystentów sprzedażowych.
Każda firma, która osiąga duże zyski, swoje relacje biznesowe ma także w sieci.
Badania PwC pokazują, że aktualnie około 150 tysięcy polskich przedsiębiorstw sprzedaje swoje produkty i usługi online.
Obecnie prawie każdy z nas dokonuje transakcji online. Jesteśmy stale zabiegani, ciągle się śpieszymy,
a może po prostu odzwyczailiśmy się od rzeczywistych spotkań biznesowych, wizyt w urzędach czy zakupów
w centrach handlowych…
Dlatego tak bardzo rozwija się
wygodny e-commerce

W Internecie sprzedajemy i kupujemy wszystko. Tort z dostawą do domu, czy wykonanie grawera na bransoletce, którą odbierze kurier, a następnie dostarczy gotowy produktu z powrotem pod nasze drzwi – żaden problem.
Jak działa ludzka psychika w związku z e-commerce?
Naukowcy z Massachusetts Institute of Technology (MIT) wykazali, że płatności elektroniczne (a takich dokonujemy kupując przez Internet) mają unikalną cechę.
W momencie dokonywania płatności nie odczuwasz, że wydałeś ciężko zapracowane pieniądze, natomiast doświadczasz pozytywnych emocji towarzyszących zakupom.
Dlaczego ludzie chętniej i więcej kupują w sieci?
Częstym zjawiskiem jest kupowanie wielu produktów. Mimo, że wystarczy np. jeden szampon, na próbę kupimy jeszcze dwa inne zapachy – bo przecież i tak płacimy za jedną przesyłkę.
E-transakcje wykonujemy o każdej porze dnia i nocy. Żeby handlować nie musimy mieć otwartego sklepu z pracownikiem, a żeby kupić nie musimy wychodzić z domu, a nawet wstawać z fotela.
Jakie są zalety i wady handlu internetowego?
Trudność w prowadzeniu transakcji internetowych mogą sprawiać rosnące wymagania klientów.
Obawiamy się także dodatkowych obowiązków związanych z prowadzeniem i obsługą transakcji w sklepie internetowym – wystawiania faktur, przyjmowania zwrotów, wprowadzania i zdejmowania towaru ze stanów magazynowych, obsługiwania dodatkowego oprogramowania sprzedażowego.
Do prowadzenie e-commerce wcale nie musimy zatrudnić dodatkowego pracownika, który będzie indywidualnie obsługiwał te transakcje.
Wystarczy dobry system synchronizujący handel stacjonarny z internetowym.

E-commerce = większy zysk
Na szczęście już dzisiaj dostępne są nowoczesne narzędzia, które zespalają działania internetowe ze stacjonarnymi. Dzięki temu każdą czynność wykonujemy tylko raz.
Program taki integruje stacjonarny biznes z e-biznesem.
Zamówienia, dostawy, sprzedaż, cenniki są synchronizowane „jednym kliknięciem”.
Dzięki użytecznemu systemowi do e-handlu zarobimy więcej pieniędzy, wkładając mniejszy wysiłek w sprzedaż.
E-transakcje to szybki rozwój, duże dochody oraz stabilne utrzymanie firmy na rynku.
Dlaczego więc nie korzystać z dobrodziejstw technologii?