Czy w dobie social mediów firmowa strona internetowa ma sens?

Sam profil w social mediach to za mało, żeby firma była postrzegana jako kompetentna. Rzetelna strona internetowa jest wizytówką firmy oraz świadectwem profesjonalizmu.

Dwa rozwiązania
Przeważnie firmy stosują dwa elementy: stronę www oraz profile w social mediach. Dzięki ogromnej liczbie użytkowników platformy społeczne są doskonałym uzupełnieniem dla firmowych stron www. Poprzez profil w social mediach docieramy do dużej liczby odbiorców i skutecznie zwiększamy ruch na stronie www, gdzie możliwości zaprezentowania usługi, produktu czy firmy są o wiele szersze niż umieszczenie postu czy filmiku w social mediach.


Tymczasowa moda
Charakterystyczne dla social mediów jest to, że platformy te z czasem stają się coraz mniej popularne i są zastępowane nowymi. Wtedy tracimy wielu użytkowników i nasze treści nie są już obserwowane.
Zmieniając platformę od nowa tworzysz swoje konto, opracowujesz i umieszczać odpowiednie treści oraz budujesz kontakty.

Własna strona www to stabilność i bezpieczeństwo
Wielokrotnie zdarzało się, że portal społecznościowy nagle zmienił regulamin, uznał czyjeś treści za nieodpowiednie i usunął konta użytkownikom. Takie firmy straciły z dnia na dzień kontakty, odbiorców, swoje treści.

Własną platformę internetową kontrolujesz, a Twoje treści są chronione przed utratą.

Autor artykułu

Karolina Kubacka

Zespół Marketingu DGCS

Asystent Przedsiębiorcy
tel. 62 734-76-40
e-mail: info@asystentprzedsiebiorcy.pl